"Український історичний журнал" на своїх сторінках відбиває рівень вітчизняної історичної науки, визначає напрями подальших пошуків. Це – відкритий майданчик, де фахівці апробують власні ідеї, пропозиції, концепції. Історія України репрезентується з багатьох ракурсів і в різноманітних контекстах передусім не як ізольована цілісність, а включена, сполучена, пов’язана з європейською та світовою минувшиною. Саме такий підхід робить «УІЖ» привабливим для професіоналів із найрізноманітнішою спеціалізацією, адже дозволяє оперативно знайомитися зі здобутками колеґ з інших дисциплінарних або проблемних сфер.
Науковий журнал "Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Історія та археологіія" приймає до розгляду й публікує статті з теорії та методології історичної науки, актуальних питань історіографії, археології, джерелознавства та спеціальних історичних дисциплін, історії світу та України.
Фахове видання (032. Історія та архелологія) “Сторінки Історії” створено для публікації наукових розвідок, присвячених малодослідженим проблемам громадсько-політичного, соціально-економічного, культурного і релігійного життя українського народу. Розрахований на викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів, фахових науковців та усіх, хто цікавиться історією України.
"Східноєвропейський журнал психолінгвістики" публікує оригінальні рукописи, присвячені таким теоретичним і прикладним галузям психолінгвістики: нейролінгвістика, когнітивна психологія, психологія мови, перекладознавство. Водночас, коло запропонованих тем не обмежено ними.
Журнал Pedagogy of Physical Culture and Sports публікує дослідницькі та оглядові статті з дисциплін, що належать в основному до широкої галузі педагогіки фізичної культури і спорту: теорії і методики фізичної культури, фізичної активності та здоров'я, спортивної науки, біомеханіки, кінезіології, рухового контролю і навчання, охорони здоров'я (стосовно до спорту і фізичних вправ), фізичної реабілітація та відпочинку. Журнал публікує дослідження, в яких висвітлюються освітні практики у всіх відповідних контекстах, включаючи, крім іншого, шкільну фізичну культуру, клубний спорт і програми активного відпочинку. Педагогіка в цих контекстах відноситься до взаємозалежних компонентів знань і навчальних програм, учням та іншим категоріям населення, що навчається, а також учителям / тренерам, викладання / коучингу і освіти вчителів / тренерів. Зокрема, журнал вітає статті, в яких розглядаються взаємодії кожного з цих компонентів і їх практика в конкретних контекстах.
Електронне наукове фахове видання «Інформаційні технології і засоби навчання» висвітлює науково-практичні питання побудови і використання комп’ютерно орієнтованого освітнього середовища; ІКТ навчального, наукового та управлінського призначення; новітніх ІКТ- засобів освітньої діяльності.
Журнал публікує статті з різних аспектів фізичного виховання, спорту і здоров'я студентів вищих навчальних закладів, що охоплюють наукові дослідження в суміжних областях, таких як біомеханіка, кінезіологія, медицина, психологія, соціологія, технології спортивного обладнання, дослідження ефективності тренування і спортивного відбору, працездатності, збереження здоров'я та інших міждисциплінарних напрямків.